Få styr på medarbejderudlæggene med expense management

expense managementDet kan være en stor og tidskrævende opgave at holde styre på medarbejderudlæg. Derfor bør man få automatiseret processen med expense management. Det kan gøre det en helt del nemmere, og samtidig spare bogholderen for en masse tidspild. Derudover vil man gøre det lettere for medarbejderne at registrere deres udlæg, hvilket nogle gange kan være en forvirrende proces. Man skal huske på, at administrationen af udlæg, ikke skaber nogen værdi for kunderne, så det af den grund kan ses som tidspild. Hvilket egentlig bare er en anden måde at sige, at det koster unødvendige penge.

Hvem tilbyder så expense management?

En af de virksomheder, som faktisk er den største i Danmark, er Acubiz. Deres løsning Expense Management Service gør hele processen meget simplere – og sparer de berørte medarbejdere en hel del tid. Deres løsning kan integreres med alle ERP- og lønsystemer, så man ikke skal bekymre sig for at have to uafhængige løsninger. Som en del af deres expense management løsning, så tilhører der flere apps, som blandt andet kan bruges til at registrere og godkende udlæg, automatisere kørselsregistrering og give et overblik over de forskellige udgifter.

En løsning for mindre virksomheder

Deres expense management service passer bedst til større virksomheder, men har man en mindre virksomhed, så har de også en løsning. Den løsning hedder Express – og er til virksomheder, der ikke kræver en ligeså omfattende løsning. Den løser nogle af de samme problemer, som deres expense management service, men har bare ikke alle de samme applikationer.

En nem og simpel app

Deres app til registrering af kvitteringer fra udlæg er meget simpel. Man skal sådan set bare tage et billede via appen, så har man uploadet og registret kvitteringen i systemet. Det bliver sådan set ikke meget lettere. Den kan ligeledes bruges til at godkende.

Har man brug for en løsning til expense management, så er Acubiz uden tvivl en god løsning. De er den største virksomhed i Danmark inden for branchen, med over 620 kunder og over 110.000 brugere af deres software. Det kan nemt integreres og vil inde for en forholdsvis kort tidsperiode betales tilbage, ved at spare 80% af administrationen på medarbejderudlæg. Man kan læse mere om deres expense management service og deres andre løsninger på deres hjemmeside, hvor man også finder deres kontakt oplysninger.