Få styr på bilagene med bilagshåndterings app fra Acubiz

Er du træt af administrering af bilag og generel bilagshåndtering? Gennem de senere år, er der for alvor blevet sat fokus på, hvor meget tid og hvor mange omkostninger vi kan spare på kedsommelig administrationsopgaver. Det store indtog apps og software generelt har gjort i vores dagligdag har medført, at vi har fået en lang række nye værktøjer til håndtering af de kedsommelige og ofte tidskrævende opgaver, der for det meste er forbundet med frustrationer og følelsen af, at vi spilder vores tid. Eksempelvis kan du få en app, der kan stå for bilagshåndtering af din virksomheds bilag ved hjælp af få klik på din smartphone.

Spar tid og frustrationer og skab et bedre overblik

Det er dog ikke kun tiden, som vi har mulighed for at spare. De nye typer af software, som eksempelvis Acubiz Approve, der er et bilagshåndtering værktøj fra Acubiz kan ligeledes hjælpe os med at få et bedre overblik og samtidig gøre det langt nemmere at sortere, organisere og kalde det frem vi skal bruge på få sekunder.

Hvad er de store fordele med bilagshåndtering?

Udover de ovenstående fordele, er der flere gode grunde til, at en bilagshåndtering app kan være guld værd for dig og din virksomhed. Med Acubiz Capture har du mulighed for at tage billeder af dine kvitteringer, hvorefter du ikke længere behøver at gemme selve bilaget, da det bliver gemt og uploadet direkte til Acubiz EMS, hvor du har mulighed for at tilknytte det specifikke bilag direkte til de relevante poster, alt i mens du er på farten.

Yderligere har du mulighed for at betjene app’en, mens du ikke har internetadgang. App’en sørger derefter for at uploade den relevante information, så snart du går online igen.

Fleksibelt system

Ønsker du flere funktioner til bilagshåndtering, så har du rig mulighed for at tilknytte flere af Acubiz’ andre apps og software, hvor du derefter får flere muligheder.